söndag 3 januari 2010

Lata dagar

Vet ni vad??? Imorgon är det dags för ultraljud!!!!!! Måste prata lite mer om att ta på reda på kön eller ej ikväll. Jag vill inte veta, och nu måste jag bara berätta till mannen en gång till att han inte heller vill veta =) Blir nog rätt konstigt om han vet och inte jag.. Hur ska han kunna dölja det? Nej, den möjligheten finns inte.

Annars har jag kanppt rest mig upp från soffan de senaste dagarna.. Fy fan vad slött. Men har inte haft nån ork eller inspiration att göra något. Men nu har jag i princip skrivit färdigt min hemtent som ska va inlämnad imorgon. Jag har lite kvar att skriva, men har inte den boken så jag får komplettera det när boken är tillbaka på biblioteket igen. Om det inte finns någon trevlig själ som har Cullbergs Kris och utveckling hemma och vill låna ut??
Idag måste vi dessutom verkligen åka och handla... Finns inget annat än bröd och julskinka att äta, och man kan (tydligen) tröttna även på det tids nog..

Inga kommentarer: