söndag 31 januari 2010

Bitterf****a

Söndag idag. Nu tycker jag att tiden går långsamt, vill som sagt att min man ska komma hem och ta hand om mig.. Huset börjar bli varmare alla fall, idag var det hela 15 grader där, så håller detta mildare väder i sig flyttar jag snart hem!
Min stubin blir kortare och kortare för varje sekund som går, och sen tycker jag inte att jag ska behöva säga 500 ggr att jag får ont av att göra vissa saker, men det är som att iiingenting går in. Istället för att ta hänsyn till det börjar vissa i detta hus bara prata om sig själv och dennes krämpor, mina "små" saker är alltså inte så mycket att bry sig om. En annan här fattar bara ingenting och tycker att jag ska göra det och det, och gärna det.
Men dom vill inte att jag ska åka hem, jag blir helt slut. Dessutom sover jag på en bäddsoffa som är lika hård som betong.
Lessen att jag bara klagar just nu, har ingen bättre ursäkt än att jag har hemlängtan och saknar min man..

Inga kommentarer: