söndag 17 januari 2010

Thailand?

Vart inget tapetserande idag. Blev något mycket bättre, jag har pratat med mitt hjärta i princip hela dagen. Underbart.
Det vi pratat mest om är att åka på semester, till Thailand. Så vi har surfat flyf, flyg+boende, hotell, hus osv. i timmar. Hittade lite som verkar intressant. Men jag är ju då lite feg när det kommer till att boka hur som helst, måste prata med lite folk och räkna lite pengar och så, jag MÅSTE veta att jag inte ställer till det för någon annan genom att åka bort.
Men vi vill! Och jag tycker verkligen vi är värda det..
Kan även berätta att jag känt sparkar i typ en vecka nu, tycker dom börjar kännas starkare redan! Sparkades på ordentligt för en liten stund sen, känns riktigt bra att det händer nåt där inne så man vet att det är som det ska..
Nu är det bara åtta dagar kvar till nästa ul. Jag vill och jag vill inte..
Kan bjuda på bilden från förra ul:et för er som inte sett den redan. Och ser ni inte vad det är så är ni inte de första, haha..

Inga kommentarer: