lördag 23 januari 2010

Idag då?

Lördag idag, och här sitter jag i soffan med datorn i högsta hugg och har inte riktigt lust med någonting. Jag skulle vilja göra något skoj, men fantasin är inte den bästa.
Igår var jag seriös och satt på bibban nån timme och skrev på en hemtenta, när hände det sist, att jag satt och skrev på en tenta en vecka innan den ska vara inlämnad? Ibland förvånar man sig själv!
Min stackars man har fått vinterkräket och är inte direkt pigg och kry, stackarn.. Förra gången han va på jobb fick han förmodligen svininfluensan, fick tamiflu och var däckad.. Vad är det med den där båten? Men jag måste säga att jag är glad att han har det därborta och inte smittar ner mig (ego), vill verkligen inte va sjuk :( Så alla med vinterkräket kan väl stanna hemma och hålla sig på avstånd, tack!

Inga kommentarer: