fredag 4 september 2009

Trötter

Hur kan man vara så här trött, konstant??
Har just vaknat efter att ha sovit på soffan en stund, vilket så klart ledde till att man är segare än någonsin.

Vad har jag då pysslat med idag som gjort mig så trött? Ja, säg det. Har varit på bibban och jobbat på ett grupparbete i nån timme. Sen åkte jag till syster där jag lämnade Donya tidigare, vi satt och pratade lite skit och kom sedan på en sak vi bara måste göra när mitt hjärta kommer hem!! Så vi har planerat och surfat, hihi.. Hoppas det blir av också. Hämtade Sofie från skolan eftersom syster har varit sjuk i en vecka och kan inte gå in och hämta henne själv. Stackare. När det var gjort var det dags att träffa Cliset!
Alltid lika roligt, och den 19/9 då jäklar smäller det!

För övrigt blir jag så trött på mig själv, jag är så osmidig hela tiden. Idag har jag lyckats stänga en dörr med foten mellan, jag skrek, en liten stund efter det bröt jag en nagel rakt bakåt när jag skulle sätta på mig skorna, jag skrek åter. Sen kan mina ben vittna om att det sker olyckor lite hela tiden, blåa, gröna, gula och fina är dom, konstant. Mycket kvinnligt må jag säga.

Här hämtar vi hem vår lill snutta
Vet inte vem denna fotograf är, men jag är inte speciellt imponerad, haha

Inga kommentarer: