tisdag 22 september 2009

Semester!

Jag måste bara berätta att jag har världens underbaraste sambo.
Idag bokade han en spa-resa till Tallinn åt oss, vi åker natten mellan torsdag och fredag, sedan blir det två hotellövernattningar innan vi beger oss hem söndag kväll. På båten bor vi i en A-hytt med dubbelsäng! Åh, vad jag längtar!
Ska bli så otroligt skönt att få en minisemester, jag vågar lova att vi båda behöver det. Och vi har egentligen inte hunnit åka någonstans tillsammans förut.
För tillfället håller vi på och tömmer min lägenhet, bygger garage, tog upp båten igår, haft kräftskiva, städat, hämtat virke, hämtat golv.. Ja, det finns 500 projekt hela tiden.
Men nu ska vi som sagt få en välbehövlig semester.
Sedan är planen att jag ska spara pengar (hur nu det ska gå..) så åker vi till södern över jul och nyår. Hoppas att det går..

1 kommentar:

Marie sa...

men guuuuud va skönt!!!! Men det e du värd stumpan. njut för mig me =)