onsdag 30 september 2009

Reality sucks

Nu är jag tillbaka igen! Har varit hemma sen i måndags, men dessa dagar har varit kaotiska.. Men efter imorgon hoppas jag att allt lugnat ner sig lite.
Resan var förövrigt riktigt bra, vi har varit på lite behandlingar, badat bubbelpool, druckit drinkar i poolen, simmat, badat 7 olika slags bastu, strosat på stan och haft det allmänt lugnt och skönt.
Men är som sagt tillbaka till verkligheten, och det med råge kan jag lova. Idag har jag en sjukt viktig sak framför mig, denna sak kommer att ha väldigt mycket med min framtid att göra.. Jag har sån ångest :S Men är bara bita ihop och hoppas på det bästa.

Idag måste jag även ringa min förra hyresvärd och säga att lägenheten är tömt och klar. Skönt att äntligen ha det gjort. Sen har jag bara ett garage fullt med grejer som ska sorteras, wee.

Grattis min älskade mamma som fyller år idag!

1 kommentar:

Cila sa...

Ja välkommen tillbaka! :) Jag vill också på spa behandlingar!
Vi måste ta och träffas nånting snart stumpan!
Puss!