torsdag 3 september 2009

Lemlänning

Så där, nu har jag nästan köpt bil! Måste bara försöka övertala banken att ge mig pengar på måndag också.. Känner mig en aning kluven till detta måste jag säga.. Jag måste ju ha en bil nu, men känns jobbigt att ta ett lån för att köpa den. Samtidigt kunde jag köpt en bil för en billig peng, men jag vill ha en bil som jag kan ha ett tag fram och som det inte är en massa problem med (finns ju aldrig några garantier, som min far sa, du kan köpa en ny bil och ändå få en massa problem) så det blev en lite dyrare. Men det blir nog bra. Men som vanligt ska jag få ångest när jag fattar såna här beslut, speciellt när jag måste ta dom ensam..
Nu är det förresten officiellt, jag blir lemlänning den 1/10!

1 kommentar:

Cila sa...

Ååh, grattis!! :) Ses om 2 timmar! Puss!