onsdag 2 september 2009

Böter

Hej hopp!
Sitter på soffan och myser med min bebis och pratar med min älskling. Nu är det 15 dagar tills han är hemma, det tar sig, men lite snabbare kunde det ändå gå.
Idag har jag varit till Malin och klippt mig och färgat! Är riktigt nöjd, nu känner jag mig som mig själv igen =) Fick brynen färgade också för första gången, tackar för det!
Efter det upptäckte jag att jag fått parkeringsböter.. Fan alltså.. Hade glömt bort att sätta upp den där jäkla p-skivan, 25 e kostade det, tackar. Sen var det ilfart till skolan.
På kvällskvisten har jag och Malin varit till Sparhallen och handlat. Köpte en bordduk som jag inte fick med mig hem, tydligen. Jag blir så trött på mig själv, suck.
Och vet ni vad? Imorgon ska jag titta på bil!!! Hoppas hoppas den är bra, för då blir det köp! Sa just till C att jag ska och titta på den, hans kommentar var: Å fan =) det trodde jag inte ;), har du slagit dig?
Men haha.. Han syftar då på att jag har lite svårt att få ar*let ur vagnen och komma till skott nån gång, men nu så!

Inga kommentarer: