lördag 5 september 2009

Plantera =)

Det blev dessvärre ett akuten-besök, vid halv tolv ringde syster och sa att det blivit värre. Så jag hoppade i bilen och körde till stan och plockade upp honom.
Men det är nog ingen större fara med honom, ingen blindtarm som spökar vilket vi var mest oroliga för, så det var skönt att höra. Men får han inte behålla någon vätska idag får jag åka in med honom igen så han får vätskas upp.
Ingen har ringt än så jag antar att lill skrutten mår bra.
Sov ända till 11.20 idag, men så var jag ju inte hemma förrän vid 02.30, och så tog det en stund innan man sov. Så jag är ursäktad =)
Idag är planen att plantera lite blomlökar (!), hör och häpna, och möjligtvis måla lite, en ordentlig prommis med vovven är också inplanerat. Dags att komma igång kanske.
Måste bara berätta, vår hund är världens bästa. Hon väckte mig idag, alltså efter 11! Kan ni fatta det??? Hon sover ju lika mycket som mig! Perfekt!

Inga kommentarer: