måndag 7 september 2009

Grattis till mig

Jahapp, då var man ett år äldre.
Dagen till ära har jag suttit på bibban och pluggat samt tagit banklån, haha.. Kan man ju också göra. Det betyder alltså att jag snart är bilägare!

På kvällskvisten har jag haft familjen här på lite kaffe och tårta, trevligt. Sitter nu på soffan och myser medan jag pratar med hjärtat. Nu är det bara 10 dagar tills han är hemma hos mig igen.
Btw. fick världens mest otippade födelsedagspresent av mor idag... Haha, kolla in detta:

Haha, jag har fått en spikmatta =)

Här ligger min vovve och myser nu


Detta myser jag med =) Tack för vinet mormor!Mer än halva denna betalade sötis åt mig i födelsedagspresent (fast min har rosa knappar)

1 kommentar:

Cila sa...

Va roliga presenter du fick!
Och fasen va roligt att det gick bra på banken! :)
Grattis än en gång!
Puss