onsdag 9 september 2009

Lång dag, igen

Även den här dagen har varit låååång. Jag vill ha semester. Och ja, jag vet att jag bara gått i skolan några veckor, men var bara ledig en enda ynka vecka på hela sommaren.. Och det har ju inte varit nån mjukstart direkt.
Vi träffades på bibban kl nio, förberedde presentationen, lunch nästan en timmer, tbx till skolan, höll föredrag och lyssnade på föredrag, fick praktikplateserna (fick den jag ville!), middag hos mor och far, till lägenheten och plocka, körde ett flyttlass mhja far och bror, har nu plockat upp grejjer och äntligen sitta ner och ta det lugnt en stund.
Imorgon skola 9-15, banken 11.30. Men sen, sen tänker jag förbanna ta helg! På fredag ska jag hämta hem min nya fina bil!
Nån som vill köra mig till Hammarland på fredag till 19.30? Just eftersom jag ska hämta hem bilen..
Upptäckte just att tak-spotsen i vardagsrummet ej fungerar, gick till toaletten där taklampan inte fungerar. Jag blir så lycklig!
Tack och lov att det bara är åtta dagar tills min karl kommer hem.

2 kommentarer:

Marie sa...

Allt verkar gå sönder när han e på jobb =( Kanske vi hinner ses nå i helgen? har ju match på lördag, men kommer hem med tidiga båten.. puss

wimsis sa...

Jag är ledig tre dagar nu så, hör av dig när du har tid bara! Puss