måndag 10 september 2007

Vill igen!!!

Idag är en mycket bättre dag. Cila, min älskling ringde till hyresgästföreningen, och dom säger att jag har rätt, jag ska inte behöva betala någonting! Men hur jag ska våga säga det till honom e en annan femma.. måste prata me far min när han kommer hem.
Kan inte sluta tänka på hur skoj ja hade i fredags! Vill ut igen! Det va ju så skönt när det var dj. Så jäkla bra musik, sitter hemma lyssnar på den musiken nu och låtsas att ja e på arken och vi står och dansar.. Lite patetiskt kanske men.. Vi dansade i princip hela kvällen!
Idag har vi fått ännu en hemtenta.. I kommunikation. Imorgon ska vi presentera en artikel vi fick idag i grupper, har inte ens hunnit läsa igenom den än. Sen på torsdag ska vi vara i grupperna igen och så ska en intervjuva, en prata och en vara observatör. Sen ska vi skifta. Och när vi gör det så ska vi antingen filma eller banda in samtalen.. hmm.. va ska man prata om då då??? Guuud, börjar känna mig duktigt stressad, hur ska jag hinna med allt.. Måste gå bara. Nu ska jag nog försöka läsa igenom den här artikeln, lär ta ett tag, den e på engelska och det är ju en fördel om man fattar allt också..

Inga kommentarer: