fredag 21 september 2007

d va HAN!

Jag är uttråkad.. börjar först halv två idag, va ska ja göra till dess?
Herre gud, imorgon e d utställning! Hur ska d gå.. hoppas jag inte behöver skämmas alla fall.
Igår var ja och fikade me Cila, lika trevligt som vanligt! Vill sååå gå ut i helgen, säg åt din karl att vinna massa pengar!
Sen va ja på middag till mor, och när ja var där så ringde telefonen... och det var HAN! Jag sa till mamma att jag tänker inte svara, jag vågar inte.. Mamma sa åt mig att du måste nog svara, du måste prata me honom.. Jag togg en cigg, gick ut o rökte och svarade i telefonen. Jag var så arg, lessen o upprörd allt på en o samma gång, så hela jag skakade och fick knappt ciggen ti munnen.. Kom inte fram t så mycket förutom att han ha varit så snäll.. och att jag skulle inte ta det personligt, och jag sa att den skadan är tyvärr redan skedd. Då beslutade han sig för att han ville träffa mig, så han kom ti västernäs. Vi kom ju nog fram till en lösning men d känns ändå inte riktigt bra, vet inte vad det är, men jag borde väl släppa d här nu..
Var hemma hos syster på kvällen också, va vi flummade.. tur att ingen såg eller hörde oss.. he he.. Men d va trevligt att snacka lite skit, har ju nästan inte träffats på två veckor..
Om man kanske skulle ta och städa i en timme..

Inga kommentarer: