torsdag 13 september 2007

Förskyld

Då har man gått och blivit förskyld... morr. Känner hur bihålsinflammationen kommer smygande! Har faktiskt inte tid att må så här! Har varit i skolan en timme redan, nu ledig till tio i tio.. Orkade inte ens gå till skolan, fick ta bilen! Gudars skymmning! Så, i skolan har jag och två andra intervjuat varandra och spelat in det. Det vart ju en aning tillgjort! Nu e det gjort alla fall! Men fy attans va det är hmskt att höra sin egen röst!
Nu när ja ska tbx. ti skolan så ska vi ha praktiska övningar, typ borsta tänderna på varandra och tvätta varandra. Känns ju mindre trevligt när man e redan e genomsvettig! Men, det får dom leva med!
Idag får ja veta av en bilhandlare vad han är villig att ge för min bil, jag veet att han inte kommer att ge mycket fö den. Jag har ju tänkt köpa laptop och lägga undan pengar för resan för dom pengarna, men jag tvivlar på att det kommer att räcka till det!

3 kommentarer:

cassie sa...

och jag sitter här hemma och är avis på dig för du har det över om ca. 10 minuter!

mamaMill sa...

Det var HUR kul som helst att öva på varandra! :D Se till att dreggla ordentligt när de matar dej sen, så de får känn på lite motstånd! :D

Cila sa...

Haha, dreggla? Najs.. *urk*

Madde du måste ringa o berätta va bilgubben sagt sen!

Och, var är listan på 8 oväntade saker?? Jag bara väntar! Mille ha ju utmanat dig juh! =D