tisdag 4 september 2007

Micro!

Nu är jag färdig me min hemtenta! Sköönt! Fast nu måste jag börja med presentationen.. suck..
Idag har jag haft kalas, alla rymmer ju till på fredag, dom jävlarna! Nåja, inte får att ja bryr så mycket faktiskt. Jag har fått en micro (d du johan)! hi hi! sen fick ja blommor av mamma, ja åkte iväg i två timmar och nu när ja kom hem låg dom ut över hela golvet! Satans djur! Hoppas dom överlever ändå.. försökte sätta tbx jorden o göra fint men jag vet inte om min insats räckte.. Man har ju lixom inte gröna fingrar.. he he.. verkligen inte!
Så är det skola imorgon igen, tråkig lektion. tur att det bara e en och att ja slutar sen. sen borde ja traska ner till bibban, eller jag MÅSTE! Måste börja skärpa mig nu! På torsdag får jag veta vart ja ska på praktik oxå, spännande! Hoppas bara att jag inte ska till gullåsen, vill verkligen inte dit..
Jag som aldrig skulle dricka mer ska tydligen på klassfest på fredag.. jag måste såå bete mig! Kan inte va så dålig som jag va i söndags igen. kommer behöva skriva i helgen så jag SKA inte dricka mycket! Kom ihåg det ni som träffar mig på fredag, säg åt Madde att hon inte ska shotta! Snälla!
Nu e d dags o slänga sig i sängen! Sov så gott!

Inga kommentarer: