fredag 21 september 2007

Utställning

Jag skulle kunna va på praktik hela dagarna! Har så tusans roligt! Idag fick jag sticka en patient me fragmin! Låter ju kanske hemskt att man tycker d e roligt att sticka folk.. Sen ha ja satt ögondroppar på en pat. som e total dement som försökte slå mig.. men d gick! wee!
Fick till o me sluta tidigare ikväll, fast d hade inte gjort mig nåt om ja hade varit kvar längre..

Imorgon e d utställning. Bra att jag ha övat så mycket.. Måste gå upp senast sju imorgon.. Fy vad jobbigt, varför måste vi vara nästan först på hela dagen? Tror domaren vet att jag inte är en morgon människa. Mitt Clis kommer och tittar oxå, tur att du inte har en kamera. Fast ja funderar faktiskt på att ta me mig min egen.. Vi ska Sofie och Sebastian med oss också. Så då får vi hoppas att dom e nöjda och glada med att vara där, man vet ju inte hur lång tid d tar heller. Men jag tror ju inte att vi kommer att gå vidare, men visst e han ganska fin?

7 kommentarer:

cassie sa...

jo jag kan bli lite det ibland, haha! Lycka till imorgon

mamaMill sa...

det e ju en vandrande limpa :D

mamaMill sa...

Men ja hoppas han vinner, såklart!! Lycka till :)

Cila sa...

Naaw, lilla ponken ska såå vinna imorn! Jag ska hejja fram er :D Ses om nåra timmar! Puss

wimsis sa...

den vandrande limpan fick 2 första pris! duktig vovve.

mamaMill sa...

Oj jessus!!! Grattis :)

wimsis sa...

Tackar!