tisdag 18 september 2007

Praktik

Igår fick ja brev från gubben.. Precis innan ja sku på praktik oxå.. Så nu e ja förbannad igen! Fattar inte ens poängen me att skicka iväg d där jävla brevet! Och ljuger gör han också! Satans idiot! Kanske man måste gå vidare med det, men hur ska man orka det då? Och Marcus e inte här och kan hjälpa mig heller.. Skit.
Igår hade ja första praktikdagen, gjorde inte mycket, pratade mest, gick igenom rutiner, utrymmen och patienterna. Men idag blir d väl lite mer. Min handledare e jätte rar, så det var ett stort plus!
Efter praktiken o middag så var d dags för sista hundutställnings träningen. Hände en ganska läskig sak.. Mitt i allt när vi gick runt där så får en person ett epilepsianfall! Ramlar ihop och krampar.. Vi ringde 112 o grejjer men d slutade bra till slut. Hoppas personen ifråga mår bra nu.
Efter det for jag o mor iväg och hälsade på syster me familj, dom ha varit i Grekland en vecka.. Orättvist! Fy fan va brun min syster va, måste börja sola solarie nu om ja ska kunna synas me henne.. Dom verkar ha haft det super bra, och fint va d också! Längtar till Februari...

1 kommentar:

Cila sa...

Nej men fy vad obehagligt!!! :(