torsdag 6 september 2007

Mellangårds

Igår fick ja veta att ja ska till Gullåsen/Mellangårds o göra min praktik.. Skit. Så jävla typiskt! Det enda stället ja inte ville till! Försöker verkligen tänka positivt, men det är väl lixom inte riktigt min starka sida. Kl. 15 idag ska vi träffa våra handledare (dom som kan komma), hoppas att min kommer och att det är en normal och trevlig människa, annars vet ja inte vad ja tar mig till!
Nu har ja kommit på vad ja ska prata om på min presentation oxå, om als. Har printat ut en del information om det nu, så nånting ska det väl bli av det också. måste börja jobba på det nu också..
imorgon så ska vi ha klassfest oxå, ska nog bli skoj! ska käka tacos och så, så det blir säkert trevligt. Ska försöka bete mig oxå, så det inte slutar som sist.. hmm..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Grattis på födelsedagen! ^^