onsdag 19 september 2007

Försökskanin????

Då har ännu en dag snart gått. Riktigt skoj på praktiken. Igår tog ja dextro på en tant som sa: -Så där hårt får du aldrig sticka igen!! ooops.. Men det var nog inte så farligt, tanten är överkänslig fick ja veta se.. Senare på kvällen fick ja sticka min handledare subkutant i armen, läskigt! Men d gick super bra! Och va lätt d gick! Vill mer! Försökskanin nån?????
Sen höll en tant på och klappa till mig oxå.. Hon va nog inte speciellt hungrig..
Idag har ja delat en massa mediciner. Herregud, fattar inte att man ska lära sig alla dessa sorter, men d blir väl en vanesak antar jag. Men just nu e ja jäkligt förvirrad! Men skoj e d!
Imorgon är jag då ledig, först ska ja till hyresgästföreningen och sen fika med Cliset vid 12! Wee! Känns som det e en hel evighet sen vi träffades! Fast vi snottrar ju nog på en hel den ändå!
Men Cila jag vill ut ihelgen!!!! Vill vill vill! Måste lösa d på nåt sätt, så är det bara!
Om man skulle försöka plugga lite kanske, är ju en hel del man ska komma igenom, om man nu ska kunna börja skriva nångång..

4 kommentarer:

Cila sa...

Ååh gumms! Jag vill också ut i helgen! Men de måste tyvärr vänta för min del. Men om 2 veckor hoppas jag at jag kan! *håller tummarna*

Ses imorn! :)

mamaMill sa...

Alltså vi har ju inte stuckit sub cutant alls än! fick öva på apelsiner FÖRRA ÅRET!! blir så irriterad... händer ju inget i en här skolan! När ska ni lägga intravenöst då?

wimsis sa...

Ingen aning.. snart hoppas ja!!! börjar få mersmak.. hoppas ja får sticka mer imorgon!

mamaMill sa...

aaw! avundsjuk så in i sjuttsingen!