fredag 14 september 2007

Duktig!

Idag känner jag mig duktig. Trots att vi inte hade obligatorisk lektion förrän halv ett så var ja i skolan tio före tio och letade artiklar! Det ni! Och dessutom har jag nästan inte sovit nåt inatt pga av den här satans förkylningen, har vaknat typ 20 ggr och varit HELT genomsvettig.. Så ja gick upp ännu tidigare bara för att ja kände att det kunde vara bra med en dusch!
Idag fyller min mormor år! Måste ringa och gratta henne! Gulle mommi!
Jag har ringt ti mellangårds nu oxå. Duktig Madde. Fick veta vad min handledare heter och när ja ska vara där men inte så mycket mer. Men det får man väl veta på måndag antar jag. Måste ringa till handelsbanken i finland oxå, dom ha skickat en påminnelse på en räkning ja inte har fått! Och betalar ja inte så får ja en betalningsanmärkning! Dessutom har ja sagt upp det där kortet redan! Vad trött ja blir!!
Ska göra mig klar för skolan nu, ska höra på föreläsningar. Tur att d inte är nåt ansträngande idag. Då hade ja nog stannat hemma!

Inga kommentarer: