onsdag 30 mars 2011

Tand!

Nu var det visst ett par dagar sen sist!
Men ni har inte missat mycket :)
Jag har mest varit trött och slut efter vaket.. Men nu börjar jag
bli som vanligt igen. Annars har det byggts på här hemma. Vi var till stan
här om dagen och köpte golvlister, gardinstänger, gardier och beställde garderob.
Var även och tittade på ny soffa :) Spännande! Nu måste jag ta och
låna mammas symaskin så jag kan lägga upp gardinerna! Jag
är verkligen sämst på att sy.. Men man måste väl lära sig
nångång.

Och idag har Liams tredje tand spruckit fram! Gulle vad söt
han kommer bli med sina framtänder :) Den andra framtanden är inte
långt efter! Han är lite extra gnällig nu och sover lite sämre på
nätterna, men det blir nog snart bättre! Han är inte alls så
påverkad av det som jag tycker många andra bebisar kan va. Det
tackar vi för.. Peppar peppar.

Idag ska jag ner till stan på lunch med min syster. Vi ska
köpa födelsedagspresent till vårfarmor som fyller 80 år 1/4!
Det betyder också att vi åker till Kökar i helgen för att kalasa lite.
Så då blir det blogguppehåll i några dagar!

Funderar på om jag ska åka till systers jobb lite tidigare och
glo på lite tapeter :)
Åh, vad roligt!!


Mammas nakenfis :)


Inga kommentarer: