tisdag 8 mars 2011

Finbesök

Både igår och idag har vi träffat Elin och lilla Felicia.
Alltid lika trevligt att träffas och se hur de små utvecklas!
Och det viktigaste av allt, mammorna får prata av sig om allt
mellan himmel och jord :)

Liam är en liten fuling, det första han gör när han träffar Felicia
är att stjäla hennes napp :) haha. Han är så söt så när
kryper runt med en stor rosa napp i munnen :)
Och Donya blev så glad när det kom en till bebis på besök som man
kan pussa på!
Min hund älskar ju verkligen barn, och ska pussa och pussas och pussas :)

Vet ni, imorse nådde Liam ännu en milstolpe.
Han vaknade kl. 06.10 (jag var måttligt pigg kan jag lova), jag la honom
bara på rygg och sa natti natti åt honom och så
kröp jag tillbaka under täcket och hoppades att han skulle somna om.
Efter att ha hållit på så typ en timme var jag pigg. Vände mig
om mot spjälsängen och gissa vad jag ser?!
Jo, Liam STÅENDES i sängen och skrattar!
Han har lyckats dra sig upp för allra första gången!!!!!!!!!
Och nu har han gjort det flera gånger, fast bara i sängen (tack och lov...)!

Måste bara säga en sak till :)
Imorgon kommer C hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




1 kommentar:

Elin sa...

Finbesök riktigt??:) Det var faktiskt riktigt roligt!Jättefina bilder fick du oxå!:) Och tack för att jag fick prata av mig med dig! Det var som en sten lättade från hjärtat, bokstavligt!! :)