lördag 12 mars 2011

Lööördag

Då var just denna lördag slut.
Sitter nu som säkert väldigt många andra och tittar på melodifestivalen.
Inte för att jag är så väldigt intresserad, mer för att det absolut
inte kommer någonting alls att titta på.
Tidigare gillade jag melodifestivalen, men jag tycker det har blivit så
mycket.. Flera deltävlingar, endel går till final, andra chansen osv. Tyckte
det var mycket bättre med bara en final.

Tidigare idag var jag och skrutten och babysimmade.
Pappan stannade hemma på bygget.
Trodde jag kommit fel tid först, det var helt tomt i omklädningsrummet!
Men det visade sig att vi bara var tre stycken idag!
Efter det åkte vi till mormor och morfar en stund.

Nu på kvällskvisten har jag dammsugit slipdamm så vi ska kunna
fixa ett hål mellan nya och gamla delen. Det händer lite
sakta men säkert!

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer: