söndag 27 mars 2011

Söndag

Jag klarade av natten :)
OCH jag höll mig vaken!
Det gick över förväntan faktiskt, att hålla sig vaken alltså, trots att det var lugnt.
När klockan var åtta och det var dags att gå hem var man så
uppe i varv att man hade kunnat jobba morgonpasset också :)
Sov väl ca. 3 timmar när jag kommit hem.. Ni kan ju gissa
hur slut jag är nu och har varit hela dagen.

Vi fick besök av C´s syster med familj, pizza hade de
med sig. Perfekt. Precis vad jag behövde!
Och nu ska jag åka till stan och hälsa på en fin vän..
Vet inte riktigt vad som har hänt, men
jag är orolig.. 

2 kommentarer:

Cila sa...

Härligt att det gick bra på jobbet!
Men jag fattar inte hur man kan hålla sig vaken hela natten! :)

Hoppas att allt är bra med vännen!

Puss

wimsis sa...

Haha, det går nog bara man väl är där så :)

Puss