fredag 18 mars 2011

Besatt

Nu kommer inte jag ihåg vad jag berättat för er riktigt,
men ni kanske vet att Liam nu mer kryper utav bara den samt klättrar/drar
sig upp precis ÖVERALLT.
Det värsta är det eviga klättrandet i sängen.. Låter kanske inte så jobbigt,
visst, det är ju bra för han kan ju inte slå sig speciellt mycket där.
Problemet är att han är besatt. Besatt av att klättra.
Och det mina vänner är INTE roligt när han ska sova.
Spelar ingen roll hur trött han är är, så fort jag sätter ner honom i sängen
börjar han dra sig upp till stående. Och han har inte förstått att han kan
sätta sig ner själv eller lägga sig. Så han blir arg.
Jag lägger honom ner, han reser sig upp, han blir sur, jag lägger honom ner,
han klättrar.. Ja, ni fattar.
Jag blir knäpp. 



3 kommentarer:

Mua sa...

hahaha.. jo jösses :) det kommer man ihåg. tur att dom lär sig småningom att dom kan sitta ner och lägga sig :D men roligt att han börjar ta sig fram åxå :D koppel? ;)

kram på er mudde!!

Anonym sa...

Haha de e slut med lugna stunder nu mer blir de:)

wimsis sa...

Mua: Jo, visst är det skoj att han tar sig fram på egen hand, men vafan, han måste ju kunna vara still nåååååågongång?!!
Koppel it is ;)

Kram min Mua!

Anonym: Ja, det är det verkligen :)