torsdag 24 mars 2011

Gått!

Ojoj.
Liam har idag, för första gången GÅTT längs med tv-bänken!
Och flera ggr gjorde han det!
Han är så duktig min lilla skrutt! Men jag misstänker att nu blir det
ännu mindre lugna stunder här hemma, haha.

Idag har jag lunchat med Elin och lilla Felicia.
Så skönt att få prata av sig, tack!

Passade även på att köpa ett par nya gardiner när jag ändå
var på stan, men nu undrar jag om jag köpt fel storlek.. F*n..
Får se om jag orkar stryka och fixa ikväll.
Skulle behöva köpa paneler också, men jag behöver 12 stycken,
och de jag tittade på idag var verkligen inte billiga.
Inte för mig som nu fått sin sista mammapeng och
FORTFARANDE inte fått nåt besked om hemvårdsstödet, mutter.
Tack och lov att jag jobbat lite..

(Tyvärr har jag inte orkat ladda över nya bilder, kanske kommer imorgon)


Inga kommentarer: