tisdag 1 mars 2011

What a day!

Vilken dag.
Jag är helt slut. Idag har man verkligen gjort sig förtjänt
av lönen kan jag lova. Den enda stunden vi haft tid att sitta ner var när
vi änligen fick kasta i oss lunch på 10 min, och när vi fyllde i journalerna då.
Men ändå trivs jag, jag tycker ju om när jag har och göra när jag är på jobb.
Dagen går så snabbt då!

Och min skrutt har haft det bra hos sin farmor och farfar!
Känns så bra att jag kan lämna honom nästan till vem som helst
och jag vet att han inte kommer vara lessen!
Jag trodde verkligen att han skulle bli mammig eftersom han är
så mycket med mig, men han är raka motsatsen :)
Mitt lilla troll!

Just ikväll saknar jag C otroligt mycket.
Och Liam vill ha hem sin pappa.
Men nu är det bara en vecka kvar.
Nedräkningen kan börja!


Inga kommentarer: