onsdag 2 mars 2011

Liam äter pyttipanna :)

Jag hade köpt en burk pyttipanna åt skruttis som jag gav till middag.
Tror ni han skulle ha den? Nej absoluuuut inte.
Jag gick sen och stekte litepyttipanna till mig själv och satte mig ner.
Men se min mat skulle han ha!
Som ni ser ick han äta själv och som han såg ut efteråt..
Och som bordet, stolen ch golvet såg ut, haha.
Efter maten badade jag hono lite snabbt, kastade stoldynorna i tvätten
och så la jag honom nakenfis i vardagsrummet.
Då passade han på att kissa på golvet.
Busunge!

3 kommentarer:

Marie sa...

MUMS! och fort ska det gå, in me hela näven bara! =) sötnöt!

Elin sa...

Hihi, Felicia åt upp hela pyttipannan efter simningen. :) Frågan är: Var den så underbart god eller var hon så otroligt hungrig att hon åt vad som helst?? :)

Elin sa...

hihi!:) felicia åt upp hela burken efter simningen. :) Frågan är: var den såå otroligt god eller var hon så otroligt hungrig att hon skulle ha ätit vad som helst?? :)