måndag 7 mars 2011

Två år!

Idag har jag och C varit tillsammans i två fina år.
Bara två år tänker säkert många av er nu.
Och, ja bara två år. Två mycket händelserika år.

C kom in i mitt liv tog mig med storm och visade mig
hur bra man KAN ha det, hur lycklig man KAN vara och
visade mig att det finns någon man kan dela sina drömmar med.

Vi hade träffats ett tag innan vi verkligen blev tillsammans.
Den kvällen vi blev tillsammans var den kvällen som C blev sur
på mig :)
Han sa:
-Du ger mig INGENTING, INGENTING alls!
Då var det bara för mig att inse att det är nu eller aldrig.
Jag berättade helt enkelt för honom vad jag kände, och berättade
att det bara inte var så lätt.. Ja, ni som känner mig vet vad jag hade
att ta hänsyn till under den här tiden, och så även C.
Men efter detta har vi alltså varit tillsammans.

Det som varit så underbart med C är att vi velat ha samma saker i livet.
Ganska snart flyttade jag in här i Lemland, inte långt efter skaffade vi
hund, och som ni alla vet ganska snart efter det blev jag gravid :)
Och visst har det gått snabbt, men jag ångrar ingenting!

Med allt det här vill jag bara säga att jag älskar dig,
du är en under pappa och en underbar pojkvän/sambo!



. 

2 kommentarer:

Elin sa...

Ja, det är bra att han gjorde dig lycklig. Jag ser hur du lyser upp nu för tiden. :) Ingen annan skulle ha kunnat gett dig det du har idag. Kramar!!

Cila sa...

Grattis! :)

Som Elin skrev, du lyser!
Jag kommer ihåg riktigt i början, du var som en sol! Sån otrolig skillnad.. :)
Puss <3