tisdag 5 april 2011

Längre uppehåll än tänkt!

Nu är jag tillbaka igen!

Blev ett lite längre uppehåll än tänkt.
I helgen var vi som sagt på Kökar, kom hem söndag kväll. Vi
harhaft en underbar helg med många skratt, tror vi alla
skrattat så vi gråtit :) Väldigt lyckat med andra ord!

Igår jobbade jag mellan 7.30-15. Hade tänkt sluta tidigare
men det gick inte alls, alldeles för mycket att göra.
Efter jobb åkte jag hem för att sedan åka tillbaka till stan med
resten av min lilla familj för att beställa soffa samt soffbord.

Idag åkte C på jobb vilket i vanlig ordning betyder att
vi (jag, Liam och Donya) nu är ensamma 1 månad igen.
Suger nog minst lika mycket för honom som för oss.

Imorgon ska jag jobba ett kvällspass, så skrutt får vara
med mormor och morfar. Dom lägger honom där vilket betyder
att vi båda övernattar i stan.

Nu vet ni lite vad som händer hos oss!
Här får ni några bilder från helgen!
Ni får ursäkta, jag fattar inte varför bilderna flyttat på sig
huller om buller..

 
Farmor och pappa



 
 
Linslus, igen
Skrutt med sin mormor


Inga kommentarer: