fredag 8 april 2011

Snaaart slut på denna vecka

Det ska bli sååå skönt när den här veckan är slut..
Detta eftersom det är sånt flängande hit och dit. I måndags
jobbade jag, på tisdagen åke C på jobb. Onsdagen jobbade jag
vilket betydde att vi fick sova i stan. I går kom vi hem runt 13-tiden.
Idag ska vi sova i stan igen eftersom jag ska på Aloe vera-party.
Vi sover alltså över eftersom jag inte vill väcka skrutten för att
sen åka hem och påbörja nattning igen. Känns så elakt.
Lördag ska vi på babysim, mormor eller systerdotter med. Sen
åker vi hem. På söndag ska jag jobba igen, men då
tror jag att mina föräldrar nattar hon hemma, så
vi får sova i våra egna sängar.
Och på måndag kanske vi ska vara hundvakter.

Ja, ni hör..
Och nästa vecka ska vi till rådgivningen, jag ska försöka
ge blod och så ska jag till tandläkaren. Ja, tror det var allt vi
ska göra nästa vecka! Men det hinner väl fyllas på misstänker jag.. 

Inga kommentarer: