lördag 16 april 2011

Ge mig min plånbok!!

Jäkla skit säger jag bara!
Min plånbok/börs är borta!
Och ni kan ju gissa vad den innehåller...
Elektron-kort, visa-kort, körkort, Liams FPA-kort.
Jag håller på att gå i bitar här, jag fattar inte
vart tusan den har tagit vägen!
Den finns inte nånstans!
Ska jag faktiskt bli tvungen att ringa och spärra
korten? Kan man vänta till måndag?
Finns nämligen en liiiiiiten chans att den kanske kan
vara upphittad i en affär i staden.. Och kan man
ringa polisen på en lördag el söndag och fråga
om dom fått in nåt?


GE MIG MIN PLÅNBOK!

3 kommentarer:

Marie sa...

ja men ring polisen, dom kan ju ha fått in den... Hoppas hoppas den kommer fram!

Cila sa...

Men shit va jobbigt! Men du hade den på KappAhl iaf, sprang du i många butiker efter det? På fredagen alltså..

Hoppas att den hittar hem!
Polisen ska du säkert kunna ringa under helgen, 15444 är det till polisen, prova!

mamaMill sa...

ja det tycker jag du ska göra! de städar ju butiken i helgen förmidligen? då borde de anmält det tycker man.