onsdag 13 april 2011

Tidigt

Tidig morgon igen.. Kl. 06.40 för att vara exakt.
Mamman tyckte att vi kunde ligga kvar i sängen och mysa,
men det tyckte INTE sonen. Han blev arg. Mysa är slött, jag
ska ner på golvet och röja. Och sen ska jag ha mat.
Ja, vi vet ju vem som bestämmer :)

Ingen ro och ingen vila!
Men oj vad jag älskar att vara hemma med min skrutt!
Det händer så mycket hela tiden och jag vill inte missa någonting,
inte en sekund! 

Idag är det riktigt tråkväder vilket resulterat i att jag
inte har lust att göra nånting alls.
Å andra sidan kanske det skulle vara bra, att inte göra
nånting alls en dag.

Dåligt med bilder nu, det beror på att jag glömt
sätta minneskortet i kameran.. Kameran har nämligen varit med, men
det är uppenbarligen svårt att ta kort utan minnet i :)
Bättring lovas!

Inga kommentarer: