onsdag 6 april 2011

Ledsen pojke

Igår kväll när jag var på väg in på toaletten
kom en glad skrutt "springandes" efter. Badrummet är ju det
roligaste som finns.
Men mitt i allt hör jag honom gallskrika, då har han antagligen farit
med ansiktet ner i golvet och bitit sig i läppen el. tungan!
Tog upp honom i famnen och det första jag såg var blod på hans mage..
PANIK! Mammahjärtat blöder floder! Försökte titta i munnen
men såg inget jack nånstans så det var nog ingen större
fara och han lugnade ner sig snabbt, men fy sjutton vilken
panik jag fick. Ska det alltid vara så här när de slår sig??! 

5 kommentarer:

Cila sa...

Jepp, det blir inte bättre.. :/
Tur att han inte slog sig tokigt iaf!

wimsis sa...

Men shiiit vad du var snabb att kommentera, hade ju knappt hunnit publicera inlägget, haha.

Ojoj, kommer ju snart få magsår då..!

Åsa, Mamma till Sebastian sa...

Jag känner igen det där :/ Sebastian har börjat blöda från munnen en gång, från läppen en gång och från näsan en gång.. INTE KUL! :(

Cila sa...

Haha, jag veet.. Sitter bara och väntar på nya inlägg ;)

wimsis sa...

Åsa: Nej, inte kul alls och nu hände samma sak idag igen!!!!!!!!!