fredag 15 april 2011

Paiiiiin

Jag har ont!
Ont i munnen!
Jäkla tandläkare alltså!
Hade ju tid till tandläkare idag, skulle bara göra en snabb rutinkontroll
och ta rtg bara för att det är dags att gå privat sen.
Men va fan, då har min tandhygienist tydligen "slarvat". Så mitt i allt
började hon skrapa tandsten, och Oh my Goooooood
vad det gjorde ont! Har aldrig varit med om något liknande! När jag låg
där och pinades tänkte jag att jag förstår att min karl vill bli nersövd när han ska
till tandläkare.Det där är ju inte mänskligt.
Nu har jag ont i munnet, ont i hivudet och är helt slut.

Det var alltså dagens tråkiga.
Det roliga var att innan tandläkaren lunchade vi med mina fina
tjejjer Cila och Marie <3
Tack Marie för att du hade Liam när jag var till tandläkaren!
Sen tog vi även en tur på stan som resulterade i att jag
kom hem med lite nytt till både mig och Liam!


Liam fick en ny tunnare, vindtät halare och supersöt mössa!
Mamman tänker inte mannekänga :)

Inga kommentarer: