tisdag 12 april 2011

Mysiga dagar

Trots att jag gnällt över att vi farit på hit och dit så har vi farit på
i två dagar igen :) Men nu heelt frivilligt och bara nöje!

Igår beslutade vi oss för att åka till Milis i Sund. Hundarna busade,
Liam gungade i solskenet, de större ungarn busade och
mammorna fick skvallra :) Myyyyys!
Vi kom inte hem förrän halv åtta tror jag!

Imorse hade vi tid till rådgivningen kl 10. Nu mer måste vi åka till
Jomala rådgivning eftersom dom stängt den i Lemland.. Efter
rådgivningen (Liam väger nu 9674 g och är 73 cm lång!)
åkte vi hem och åt lunch, sen åkte vi till
familjen Forselius här i Lemland.
Där fick vovvarna busa, jag prata med Malin, hennes syster och
föräldrar. Malins syster har ju en son som är några mån
äldre än Liam så de har fått bekanta sig med
varandra. Så söööta killar!

Och nu på kvällskvisten har vi duschat tillsammans och myst.
Jag har just tittat på ett Desperate housewives avsnitt och ska
snart mysa ner mig i sängen!

Funderar på om jag ska ge blod imorgon..
Var längesen jag kunde ge blod nu.
Ger ni blod?


Inga kommentarer: