måndag 15 september 2008

Ärlighet varar längst

Vilken helg och vilken dag det har varit...
Vet inte var jag ska börja någonstans. Fredagen var relativt lugn, om man jämför med lördagen alla fall. Vissa saker och vissa människor är verkligen fruktansvärt respektlösa. Vet inte vem det är som ljuger men jag vet att det är någon av er. Jag borde inte bry mig så mycket men nu är jag så jävla dum att jag gör det ändå. Jag hatar när folk ljuger för mig, speciellt när det är någon jag bryr mig om. Det är bara så fult gjort oavsett vem det nu är som ljuger. Sen frågar ni mig: Men vem tror du mest på? Inte fan vet jag, jag vet vem jag vill tro på.. Det är någon av er som ljuger så kom fan inte till mig och fråga sånt skit! Jag har en sak jag verkligen skulle vilja säga dig, men den saken kommer jag inte att skriva här.
Ärlighet varar längst, kom ihåg det. And the thruth will come to me.
Så, nu har jag avreagerat mig lite. Bortsett från den insidenten har jag haft trevligt. Lyckades skaka det av mig och ha trevligt. Sjungit, dansat, skrattat.. Ja, väldigt mysigt. Bilder kommer senare.
Nu är jag då "ledig" resten av veckan. Fick en massa instuderingsfrågor att jobba med så imorgon (och antagligen resten av veckan) är det bibban som gäller.

1 kommentar:

Cila sa...

Men usch, va ha hänt riktigt?
Låter inte alls bra!

Fika någon dag stumpan?
Puss