måndag 29 september 2008

Karlar

Sitter hemma och tycker synd om mig själv, av flera anledningar. För det första är jag duktigt stressad inför tentan på fredag, fattar inte hur jag ska hinna lära mig allt... För det andra känner jag hur förkylningen kommer krypande, är helt slut, ont i huvudet och lätt snorig.. Perfect timing as usual. För det tredje blev jag just grinig på min karl. Om man försöker prata me han kan han ju för fan svara alla fall, nej, istället loggar han bara ut från msn utan att svara! Helvete vad arg ja blir! Har man inte tid kan man ju säga det, och inte bara dissa! Eller är det så det ska vara? Han vet verkligen vilka knappar han ska trycka på. Dessutom har vi inte pratat me varandra på typ en och en halv vecka, och när man försöker få kontakt så blir man dissad. Tack för den du. Jävla karlar.

Inga kommentarer: