torsdag 11 september 2008

Husdjur

Då var denna dagens pluggande så gott som avklarat. Det var mycket intressant, haha! Borde räkna igenom matten igen men nu kan jag ju typ talen utantill så är ju inte riktigt någon utmaning längre..
Skrev ut artiklar om diabetes här om dagen men då är inte speciellt bra, men jag orkar inte bry mig. Det får väl bli vad det blir. Flumm uppgift, vet ju inte riktigt vad hon vill få fram riktigt...
Vet ni vad? Det bor fåglar i min vägg! Såg att dom flög in dit nån gång i somras sen har jag inte tänkt mer på det men nu har dom börjat bygga eller nåt.. Skrapar så tusans i väggen ibland! Lite gulligt tycker jag att det är. Är ju inte möss eller råttor! Jag har husdjur!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha, gulligt :D

Cila sa...

Härligt, då slipper du va sotis på din syster! :-)