tisdag 30 september 2008

Och problemet är?

Förkylningen är nu ett faktum, och jag är om möjligt ännu mer förbannad idag än igår. Någonting är på gång, jag känner det. Och är det inte det så gör det ändå inte saken bättre, för så här gör man inte. Man nonchalerar inte folk på det här sättet.
Vad har hänt me folk de senaste dagarna? I lördags bad jag någon dra åt helvete pga sättet personen i fråga behandlade mig, man säger inte såna saker, inte till någon. Fick visserligen en ursäkt dagen efter, men det spelar ingen roll. Och sen, nu, det här. För helvete, skärp er nu! Pallar inte med sånt här skit. Nu är jag på väg att säga någonting, men fick rådet att vänta. Men jag kan nog inte vänta längre. Måste veta nu.

2 kommentarer:

Cila sa...

Usch va det låter otrevligt!
Ringer dig någon dag, blir orolig när du skriver sådär..
Puss Puss

Marie sa...

ojoj, nu låter det som om Madde har nerverna på vift... Du, har ju min praktik på Föglö, men kommer till stan i helgen, blir från fredag eftermiddag till söndag kväll. Kanske hinner ses? Puss