tisdag 2 september 2008

Banna!






Guud vilken rolig dag jag har haft, har varit på labben hela dagen och stuckit folk =)
Hade fått gått hem före lunch men jag ville stanna kvar! Älskar att plåga folk, hehe..
Men det krävs en del teknik, det är ett som är säkert. Men tycker det har gått riktigt bra!
Kan ju berätta lite om helgen också. Mycket trevlig må jag säga. I fredags följde jag med mannen till Estocolmo, passade på att shoppa lite samtidigt. Hade jätte skoj tills klockan närmade sig halv fyra.. Gick till cityterminalen och hämtade väskorna sedan till arlanda express där allting gick väldigt fort.. Mitt i allt stog tåget där och han måste åka, och då kom tårarna. Kommer aldrig lära mig det här. Helvete vad jag hatar avsked. Vi ses ju om två månader alla fall men är ändå lika jobbigt. Efter det gick jag och tröst shoppade lite.
Väl hemma gick jag och Mua ut. På Indigo mötte vi Batte och hans vän som vi umgicks med, sedan vidare till Dinos där även Tibbi var. Trevligt värre.
Lördagen pluggade jag matte med svärmor typ fyra timmar.. Sedan var det dags att inta alkohol igen när Marie kom över. Batte kom senare. Vi fortsatte till Indigo först sedan knorring och sedan Indigo igen. Kvällen bjöd på lite hångel *asg* och en massa skratt. När klockan blev framåt fyra gick vi till Dixie och köpte mat som vi tog med hem. Tibbi slocknade på soffan så fort han satt sig ner. Snälla som vi var sminkade vi honom lite och gjorde honom vacker. Tre personer låg och trängdes på min soffa den natten/morgonen.. Men Marie gav mig sällskap i sängen när hon tröttnat på diverse snarkningar.
När vi vaknade tittade vi på Alfons Åberg, haha!
Tusan vilken rolig helg!

Inga kommentarer: