onsdag 24 september 2008

Ett tag sen..

Nu var det ett tag sen jag bloggade sist. Vet inte riktigt vad jag gjort. Känns aldrig som jag är hemma alla fall.. I lördags var jag ju till sthlm me Milis. Vi hade ett superbra dag! Var först hem till mormor, sedan mötte vi upp Tine på pendeln. Hon fick agera bärhjälp dagen till ära =) Tackar för det, eller Milis tackar för det! Träffade även en gammal klasskompis från Säbyholm, Ida! Var jätte skoj att se dig igen! När vi kommit hem så fortsatte jag till Arken, fattar inte att jag orkade så slut som man var.. Men det var även det rätt så trevligt.
Annars den här veckan har ja inte gjort mycket. Idag har jag hälsat på min far som kom hem inatt. Hämtat mammas bil som hon lämnat i hamnen eftersom hon åkt till sthlm och så har jag varit barnvakt några timmar! Då pluggade jag även lite. Så jag har ju faktiskt hunnit med en del!
Har ju faktskt även tagit tag i att anmäla mig till klassfesten, var ju inte alls på tiden.. Haha.. Men nu har jag gjort det!
Imorgon ska jag äntligen få iväg den gamla tvn som stått i lägenheten en hel evighet.. Kanske ska passa på att få iväg lite kartonger också när man har chansen!
Nu måste jag spela lite på king innan det är dags för sängen! Natti!

Inga kommentarer: