fredag 5 september 2008

Lat, latare, latast

Jag har tråkigt!
Har ingenting att göra, och lat är ja. Jag orkar inte ens laga lunch åt mig. Har mat kvar från igår men det vill ja inte ha.. Tvätta borde jag verkligen göra men hur kul är det? haha.. Vilka bekymmer jag har.
Igår fick jag ut två tentor, ett VG i praktiska övningarna (teoridel) bara två poängs avdrag =) och sedan får jag skriva om läkemedelsräkningen. Det var ju inte direkt chockerande. Det var väl typ bara tre stycken som klarat det. Men jag tror att många fler hade fixat det om vi bara haft mer tid på oss, vart ju så jäkla stressigt! Men men, nya tag på fredag, då fixar vi det!
Annars så fikade jag med Cliset, Camilla, Marie, Johan och Mille i onsdags. Trevligt värre! Grattis till Johan och Mille! Jag är avundsjuk.
Konstaterade när vi satt och drack vårat kaffe att jag är den enda (snart) som inte bor i hus, utan klämmer in mig i en liten etta! Fy vad orättvist jag vill ju också! Vill inte bo i den här lägenheten längre, vill ha något större och helst billigare, gärna med samma läge.. Det blir nog lätt att hitta, eller inte!
Imorgon är det dags för hundkurs, kommer hålla på i flera herrans timmar. På kvällen är det familjemys. Vi kom överens om att vi äter tortillas till middag och senare äter vi kräftor och ost samt dricker vin. Mumma. På söndag är det kurs igen... Jaja, kanske blir roligt. Hoppas att vädergudarna är på min sida bara!

Inga kommentarer: