tisdag 9 september 2008

Boooooring

Guud vad jag har tråkigt. Är faktiskt riktigt uttråkad. Jag borde plugga men hur skoj e det liksom =(
Kan berätta att jag hatar diabetes, vi har bara haft föreläsningar om diabetes i två dagar och det är så fruktansvärt tråkigt.. Fick en uppgift att göra till på fredag också. Fy sjutton. Inte för att den är speciellt jobbig men ändå.
Nu är jag "ledig" till på fredag, skönt. Ska försöka få lite gjort då. Men det är ju så mycket annat som är roligare, som att spela på king.. =)
Jag är verkligen beroende, kan bara inte sluta!!
Cila, jag tycker du ska fixa barnvakt så du kan festa med mig i helgen, var så länge sen sist!!!

3 kommentarer:

Cila sa...

Stumpan då, tyvärr finns det ingen barnvakt i helgen. Mamma jobbar. :/
Men du hittar nog någon! :)

Anonym sa...

serina sa att hennes grabb sku ha nått, jag tänkte kanske haka om jag får. du med? :)
/cas

wimsis sa...

det låter trevligt!!!!