onsdag 10 september 2008

Flitig

Imorgon ringer klockan 09.00 då ska jag lagga en frukost-smoothie i min nya fina blender, sen ska jag vandra ner till Robert´s där jag ska möta Mia på en kaffe. Sedan börjar allvaret. Vi ska till bibban och plugga.. Matte blir det nog för min del då vi har tent på fredag. Annars finns det alltid hjärtsjukdomar, lungsjukdomar eller diabetes att plugga på.. Det är bara att välja och vraka med andra ord. Men jag skulle verkligen vilja klara av matten på fredag, orkar fan inte skriva om den igen...
En annan sak, någon som köpa en soffa? Det är en stor grå hörnsoffa från Mio. Det är min syster som säljer den, knappt använd. Nypris var 1100 €, nu 800€. Anledningen till att hon säljer den är att den är för stor för hennes lägenhet helt enkelt. Ska försöka hitta bild. Den är riktigt snygg.

Inga kommentarer: