tisdag 15 maj 2007

Trött

Hur kan man vara så här trött?? Fattar inte.. Känns som att jag gått i sömnen hela dagen. Ont i halsen har man också. Skit också. Började jobba sju imorse, d va något segt att komma upp ur sängen kan ja lova! Hela dan har gått så fruktansvärt långsamt. Trodde jag skulle somna över köksbänken när klovkan var halv två, och då hade jag ändå en timme kvar! Den där sista timmen gjorde jag nog inte nytta.. Gick mest bara o lallade runt.. Sorry Heidi, men jag tror du överlevde ändå! När jag väl slutat så åkte jag till sparhallen och handlade. Jag börjar faktiskt få lite självdiciplin, jag menar, jag åkte faktiskt och handlade, jag inte bara tänkte att jag borde göra d, jag sköt inte heller upp det en vecka och behöver nu inte tigga mat av mamma, utan ja gjorde d! Duktigt. Sen åkte ja hem och sov en timme.
Pratade me min prins just, sa att ja varit sur o lessen på honom för att han inte har svarat när jag försökt kontakta honom. Fick en bra förklaring, förstod väl d men så måste jag ju bara ändå sätta upp ett helt scenario i min lilla hjärna om varför han inte svarat. Fan va löjlig man kan va. Men sen vart jag lessen igen, för när vi hade pratat i hela fem minuter, så måste han sticka till bibblan.. Skit, va jag hatar det här. Du ska vara här, hos mig, hela tiden!
Så, nu har jag beklagat mig lite över det. Två kvällar i rad har jag o syster min gjort någonting väldigt smärtsamt tillsammans.. Fattar inte vad man utsätter sig för, det är ju fan helt sjukt! Men vad skoj vi haft! Imorgon är det bastu, skööönt! Sen kommer C hem på torsdag och då är det äntligen dags att röra på sig igen, hör och häpna men jag längtar verkligen!

Inga kommentarer: