lördag 12 maj 2007

Tillbaka till ön

Nu är jag då hemma igen efter en dag i den stora staden. Kom hem med tidiga båten.
En sak e då säker, jag blir folkskygg av att gå i sthlm.! Folk överallt, och att dom skulle flytta på sig??? Nej, då. Gå rakt över lilla Madde bara, det är helt okej. Suck. Ja, nu var det gjort. Och vad mycket jag handlade då.. He he.. Jag rafsade åt mig två tunikor i ren panik på hm en halvtimme innan bussen skulle gå, Malin fick skena iväg till indiska så att jag skulle få ett par skor. Tack! Men det blev faktiskt bara så här för att jag är en så himmelens duktig syster! Jag följde nämligen med Malin in dit hon ville, eftersom att hon verkligen behövde endel grejjer. Så det så. Det sket sig med vårat "bojkotta Mc Donalds" oxå.. Chockerande, eller hur!
Nåja, nu e jag hemma med mina barn, sen ska ja dricka vin och titta på schlager, sen får vi se vad som händer!

Inga kommentarer: