onsdag 30 maj 2007

Luktar illa

Då var den här dagen just slut också.. Känns inte som jag har hinner göra någonting! Jobbade 11-19 idag också.. Direkt efter jobb var jag o syster ute och gick en och en hakv timme, åkte hem, duschade, rengjorde lådor, busade me illrar, lagade mat och nu sitter jag här. Bara och gå och lägga sig snart om man ska va pigg och kry när klockan ringer vid sex imorgon.
Borde åka ner på stan efter jobb imorgon.. Men orka!!! Jag måste, annars får inte mina djur nån mat.
Och vad duktig jag var här om dan då.. Det var ju jätte fint väder i söndags, jag var till mor och tvättade efter jobbet, sen va det meningen att jag och syster skulle gå ut och gå på kvällen, men så ringde hon och sa att hon drack öl istället. Visst, det var helt ok. Det var bara det att nästa dag när jag skulle åka ti mor och hämta min tvätt så hade det ju spö-regnat hela morgon. Och gissa vem som hade lämnat rutan öppen i bilen? just det.. Det var DYNGSURT! Hela förarsätet var dränkt.. Mumma. Ni skulle bara veta hur surt det luktar i bilen nu två dagar senare. Det är nog bara jag som lyckas..

Inga kommentarer: