söndag 27 maj 2007

Nästa Ronaldo?


Då har snart ännu en dag gått. Helt sjukt vad dagarna går. Har varit på jobb idag igen, men det var inte lätt att komma upp ur sängen när klockan ringde sex imorse.. Förra veckan började jag också sju på söndagen, när jag gick ut genom dörren då insåg jag att min granne nog hade varit lite trött igår, hans dörr stod på vid gavel, han ville kanske ha besök? Idag när jag kom ut genom porten fick jag nästan inte upp porten, för där stod det en sönderslagen reklamskylt.. hmm.. Man vet aldrig vad man möter när bor här. Fast lite roligt är det, min granne är det alla fall. Han sov ju inte i trappan den här gången!


Efter jobbet idag så insåg jag att jag nog borde åka till mor och låna tvättmaskinen om jag inte vill börja sy om lakan och gardiner så jag har något att sätta på mig. Jag valde att tvätta. Tog illrarna med mig så de också skulle få njuta av det fina vädret. Jag började sparka på en fotboll där och Axl blev ju helt besatt av den där bollen! Gudars skymmning vad han skenade (och jag efter)! Och vilka dribblingar, nästa Ronaldo det där tror jag!


Tja, har inte så mycket att säga egentligen.. Imorgon är jag ledig! Är inte solen framme då så blir jag arg, på riktigt! Kanske man skulle ta mp3n och gå ut och gå en stund. Jag tror det.



Inga kommentarer: